Saturday, October 29

oh saturday

Assalamualaikum

sangat bosan today..nothing to do.. dah dua kali makan.. mood pun tak wape oke.. 
apekah yang patut dilakukan..???
tengok buku-buku kat rak buku pun tak ada yang berminat nak baca.. novel?? bosan.. nanti selagi tak habis selagi tu la tak buat kerja lain.. sambil-sambil makan rambutan..teringat akan rollerblade... 
agak lame tak main... aku buka store... perhh sngat sepah.. barang moto je banyak.. haishhh..
misi mencari rollerblade.. tak jumpe... berpeluh jugak laa...  oke putus asa mencari...
pegi tanya ibu lagi baik.. kot-kot ader simpan kan..

aku : ibu mane rollerblade?

ibu : tah, ase nye dah tak de??

aku : dah tak de?? maksud nye??

ibu : rollerblade tu dah lama.. ase nye abah tak amik mse pindah-pindah barang ari tu..

aku : wahhh.. dengan kecewa.. laa x leh main dah.. mmg la dah lme x main, tp npe x amik.. grrr..

aku meninggal kan ibu.. haishh nk beli baru mahal gak kot.. oke kumpul duit mulai sekarang...



sedey tak dapat main dah.. tunggu la aku beli lain nanti...

modesedeyorangtakpeduliadayangkatakelakaroketerasasangatsangat..

No comments: