Monday, October 3

Day THREE : 10 things you HATE

Assalamualaikum...

selamat tengah hari peeps...

oke now saya nk teruskan challenge oke.. it about 10 things 1 hate!.

1 : Medicines - yeahh sangat tidak suka.. if ubat 2 macam smarties dengan senang nye saya makan.. tp urghhhh.. sia2 jela sape yang suh saya makan ubat tuh.. :D 
2 : a liar 
3 : tak suke orang pinjam barang tanpa bagi tau even my siblings - saya  sangat kedekot.. tp barang adik-adik  saya nak pinjam.. heeee 
4 : orang majuk - sangat rimas dengan orang merajuk sebab saya tak pndai pujuk.. wee 
5 : pinjam barang pas tu buat rosak tapi tak say sory pun 
6 : tak suka orang sebok-sebok buka inbox 
7 : tak suka katak - sumpah geli gler 
8 : cakap benda yang sama berulang-ulang.. 
9 : hujan - sangat alah pada air hujan.. 
10 : bising

No comments: