Tuesday, October 4

Day FOUR : 10 things you want to say to one person

Assalamualaikum..

morning peepss...

10 things i want say to one person is my incik dear

#1 : Thank for enter in my life..The best thing about me is u..
#2 : Jangan pernah berhenti sayang saya..Jangan pernah kurang untuk sayang saya.. bertambah-tambah tak pe.. heee.. ♥ me the way i am.. dan jangan pernah terfikir nak tinggal kan saya..
#3 : saya suke awak post something sweet kt wall fb saya.. heee tp awak susah nk post kan.. :D
#4 : Jangan lupe solat
#5 : Let's walk along the beach.. :D
#6 : saya suke bila hp saya bunyi, dapat msj or call dari awak
#7 : saya nak awak makan semua yang saya suka..
#8 : saya rindu awak hari-hari
#9 : saya sayang kan awak lebih dari yang awak tahu tau..
#10 : u are a wonderful man to me. bersyukur sangat bila Allah ketemukan kita.. thank terima saya seadanya.. 
True love image by kelsterrr101 on Photobucket