Monday, October 3

Putrajaya with abah and ibu


Assalamualaikum..

nie story semalam..tengah duk online kat uma mama dapat panggilan dari abah.. abah cakap abah anta adeq ke asrama.. so ibu ajak abah ke bangi untuk melepas kan rindunya pada saya.. heee... mase tu dah kul 5 lebih.. saya cakap ngan tokwan nak balik bangi jumpa abah and ibu kejap.. lagi pun ibu nak angkat barang-barang kat uma sewa saya tu.. dah nak abes kan. so bawak balik la segala-galanya.. kul 6 saya gerak ke bangi.. abah and ibu sampai pas maghrib.. yeahhh.. konon nak tayang baju  i ♥ langkawi kat abah.. sekali daaa abah ckap.. eleh beria abah pkai baju sabah borneo tak tunjuk2 pun.. adesss.. hampeh abah nie...

pas abah and ibu solat maghrib.. tetibe abah ajak pusing jejalan.. malas nak balik lagik katenye.. ibu lak ajak g round putrajaya jep.. malas nak pegi jauh-jauh... so kami lepak putrajaya jela..


pas lepak.. angah ajak singgah caiyo bistro.. makan-makan dulu.. tapi dorg jela makan.. saya minum je.. diet-diet.. heeee... okep da lepas rindu kat abah...

2 comments:

farra8979 said...

bestnye... miss me parent. ^__^

Aqma Zaman said...

Ronda2 tyme.. Heeee