Saturday, December 3

teng-teng??

ASSALAMUALAIKUM...

penat nye....*sigh.... boring tak tau nk buat ape... nk pusing-pusing taman malaz jugak, semalam da jejalan dah.. adeq iman tdo.. aku kaco dye suh dye bgn. heehe.. bebel dye..

aku : adeq bgn la..
adeq : ........
aku : (goyang bdn dye).. adeq bgn la.. nnti gila tdo petang
adeq : sebok.. jgn kaco la along...
aku : jom jalan...
adeq : xnk.. penat...
aku : penat ape nye..jom laa.. main teng-teng nak x?
adeq : oke jom.. kakak lukis ea...



perhhh penat gler main teng-teng nie... best jugak... aku dapat 1 rumah.. iman dpat 1 uma..if dah dapat rumah tu means boleh pijak dua belah kaki.. tp tuan rumah je boleh pijak.. pas second round aku dah x larat nk lompat.. penat jugak la.. esok sambung main lagi... tp main ngan adeq nie kne buat-buat x nmpak kesalahan dye.. kalau tak dye tak nak main.. bertuah betol..
tp dah ajak dye main kene la ikut je.. budak-budak kan.. 

2 comments:

nabila faryzza said...

seronok main teng teng ni. dah lama tak main. masa zaman sekolah dulu selalu main. :)

aqma.naz said...

hehe. kan..