Tuesday, November 22

besties birthday

assalamualaikum...

mornink all... *sigh.. penat berjogging bersama adeq iman.. pusing-pusing taman saja..  motif untuk bertambah sihat.. nk join jalan kaki amal da lepas.. so jalan kaki keliling taman sudah laa.. sekarang kan kempen jalan kaki untuk sehat.. so banyak-banyak berjalan kaki key..

yeahhh malaysia menang.. harimau malaya sudah membaham sang garuda... my sis,  adeq imam semangat menonton and pakai baju bola, tp x tengok smpai habis, before penalti dye sudah tdo. and this morning salah kn kakak nye nie sbb tak kejut dye. haiyakkkk!!..  ngee.. love khairul fahmi... i admit saya fokus kt kamu je .. hahaha.. opsss incik dear even sy fokus kt dye sy tetap cinta awak sorang tau... lebiu.lebiu..lebiu...

today is my BESTFRIEND FOREVER AND EVER AND EVER PUNYE BESFRIEND BIRTHDAY



~NURUL NADHIRAH JAMIRULLAH~



SAYANG HAPPY BIRTHDAY
SWEET 21 KAKAK..
* cantik kan bff sy... biadap sape yg ckp x cantik!! jeles leteww...

*aku sayang ko sangat tau
* even aku suke sakit kn aty ko aku ttp syg ko ketat2
* ko la angelina jolie aku.. hehehe.. jgn mrh beday girl kene cool
* aku doa kan
~ ko panjang umo and murah rezeki
~ ko bahagia, aku nk jadi pengapit ko. x kire!!!! klo x aku majuk 10 tahun jugak.. sies nih..
~ ko berjaya dapat kan cinta ko.. cheeewahhh... 
~ ko berjaya and keje jauh-jauh hahaha.. pdn muke!!..
~ berjaya jadi nurse yg lembut ckit ea.. hahaha...





No comments: