Tuesday, October 18

happy me.. ♥ my sunshine

Assalamualaikum..
hye peeps....

hooreyyyy dapat balik kuantan setelah berdebat dengan pasangan yang cukup bersefahaman dalam segala hal tetapi salah seorang pasti akan beralah apabila aku mengunakan kuasa veto yang paling berkuasa.weee... masuk toilet lompat3 gembira..akhirnye aku berjaya.. wahhhh... aku pun mesej mak uda, eh bukan aku, angah mesej mak uda, memandangkan tokwan sudah berhijrah ke sepang, maka kami mengambil inisiatif untuk balik kerumah uda saja di Indera Mahkota..

aku sudah mesej incik dear memberitahu kepulangan aku ke kuantan.. sesampai aku di kuantan aku call incik dear, ceh tdo upe nye patut aku call berkali-kali tidak jawab.. dah la emosi aku tidak stabil sekarang ni, pembentukan horman positive dikala bulan mengambang amat tipis..tetapi setelah mendengar suara nye baru aku tersedar, beliau tidak sihat..wahh sangat sayu hati ini...

sedang leka menaip aku tersedar mengapakah begitu puitis ayat aku dikala ini.. puiiii... oke mengarut..
aku hapy3.. walaupun cian tgk incik dear aku tidak sihat.. beliau tetap kuar ngan aku, hee.. lepak secret recipe je.. incik dear tidak larat untuk bersuka ria dan bersosial.. semenjak incik dear stop smoking nie aku tgk muka sudah sedikit bulat.. yeahh incik dear jom same3 gemok.. heeee.. mujur 6 pack ade lg, tp kn incik dear 6 pack ade macho tp buncit lagi seksi...*wink...wink.. incik dear cakap dah kenyang tp makan kt secret tu dengan cake, fries and mushroom soup die je makan...  x faham dengan instilah kenyang yang die sampaikan..heeee...


oke tadi ajak incik dear teman tunjuk ILP kt gebeng tu.. cian gak dye x larat tp x kire nak gak dye tunjuk kn.. walaupun aku yg drive kan..  balik baru dye drive.. baru aku sedar agak jaul ILP tuh... haishhh nape la angah kene interview SPA kt situ.. ishhh.. mintak3 dye blh abes awal.. leh aku dating dgn incik dear lg.. hee.. incik dear pastikan esk sihat oke...

gud luck angah untuk interview esk.. hope kmu berjaya k...

incik dear sy sayang awk...♥

No comments: