Thursday, September 15

kerisauan

incik dear demam teruk..
sedey je dengar..
pas kanda ipar g tau yg incik dear masuk wad
aku call try la call, aku pn yg pndai sgt g call org yg sakit wat pe kn..
tidak lame kemudian, panggilan masuk dari incik dear
skli kak ngah dye yg ckp..
"zul msk wad and tdi naik ambuland, dye kna asma dye 2 la."
bertmbah kerisauan aku
x penah aku risau cm nie, pas 2 tibe air mata turun..
xpenah kot aku nngs untk org lain cm nie..
mujur sorg kt uma, klo x msti kna gelak kow3 ngan mama..
aku da x keruan da duk isau sgt nie..
x lame blh la msj ngan incik dear
dye da dlm wad da.. ishh aku tnye dye nk balik leh x
dye x bg aku balik. geram btol la ku nie.. haishhh..
incik dear anta pic dye lg la bt aku nk balik..
nk tgk3??
nie dye.. mau x iso aku tgk..


mama blik keje, aku tnye mama nk balik ktn leh x
mama ckp xyah la, x de ape tu. suh dye mkn ubt je
tp hati aku iso gler ko..
ape nk bt nie, sedey je.. 
aku un duk pk3 nk blik ke x..
hati aku kuat suh balik jgk, tp otak kte x yah la, xpe..
tunggu esk ape tindakan aku....

*p/s : incik dear jgn marh ea.. letak pic nie.. heeeee..

No comments: