Monday, September 19

hospital

16 SEPTEMBER 2011, FRIDAY

yeahh aku balik jugak... aku ckp ngn mama nk balik bangi je tp heehehe
tetibe TERbalik ktn.. hehehe.. isau sgt la.. lg isau ble incik dear ckp kna thn wad lg..
ishh ckp x teruk tp teruk je.. geram btol aku... ishhh yg penting aku da blik.. heeeee
da la 16 sept 2 cuti hari malaysia, cuti n rmai org..
aku balik naik bas jep kul 3.30.. tu je tiket yg ader.. x pela janji aku balik tgk..
dpt tgk depan mata baru puas hati.. kn..

smpai ktn da kul 6. lbh kt kul 7 cm 2..
aku ade mnx tlg akk, dye leh je amik tp incik dear da mnx tgl kawan dye baja amik kn
thank to baja & nora amik aku kt terminal kn..
kelemahan aku ialah aku alergic to hospital.. errrr bau hospital blh buat aku pening n mual
tp sbb incik dear ader dlm hsptl 2 aku msuk jgk la..
sedey gler tgk incik dear, mmg la x cm org skt pn tp ttp sedey..

for the first time aku jga org sakit and tdo kt hspital jaga org sakit
mujur lame3 bau hsptl 2 mcm da bise dlm idung aku nie..
incik dear jaga kesihatan tau, x nk msk hsptl lg tau...
and stop smoking!!! tau..

yes aku tdo kt hospital.. huh x sangka lena lak 2.. mujur lena klo x cm ne la aku nk tdo..

next day

17 SEPTEMBER 2011, SATURDAY

doc ckp incik dear da leh kuar hospital..
2 pn dok bising3 pngl nurse. ishh klo aku la jd nurse 2 aku campk je kebawah.. mujur aku x jd nurse..
heeeee
dlm kul 1 cm 2 kami balik da.. g bayar bill and amik ubat.. incik dear nie sibuk x nk mkn ubat
skt je aty dgr.. da tau sakit makan la ubt kn.. selfish.. mama ngan pakcik dye amik.. smpi2 uma dye ajak g open house uma baja lak.. ish x wape sht lg nk g da.. aku nie ikt kn jee.. heee...
aku un siap3 mndi lgi g ikt g uma baja lak.. pas 2 dorg lak plan nk g tgk wayang mlm nye 2..
"tgk raya x jadi " aku klo ikt hati mlz nk bg g, yela org br kuar hsptl, tgk mcm sht. tp aku oke gak leh spent time ngan incik dear.. heeee..
mlm 2 aku kuar lak skali ngan kekwn dye.. paa amik kt uma.. hee thank paa.. kmi amik sit couple p dorg2 kmi bg sit bese je.. heee jaat x?? incik dear sy syg awk sgt3 tau..

next day lagi


18 SEPTEMBER 2011, SUNDAY

aku nk balik bangi da...janji ngan incik dear nk balik pagi tp ptg jgk balik..xpela sbb aku balik temeloh je..
heee..aku amik tiket blik temeloh dlm kul 4.. sblm 2 g tgk wayang lg.. cte jonny english.. best gler cte 2...
thank incik dear...

No comments: