Tuesday, June 14

w880i sudah meninggalkan aku

tetibe mcd call suh masuk keje kul 8 smpai 12
time tu da kul 7.50 aku x mndi lg. mmg x sempat la kn...
mmg aku msk lewat jgk la...

otw nk g mcd hp aku lak cicir.. aduh hp sony yang ibu kasi time beday aku tu
sumpah sayang gler...  cicir tengah jalan, aku ase da kena lenyek da hp aku tuh
aku dah pusing 3 4 kali td x nmpk lak. yela da gelap kowt kt kawasan tu
yang penting esk pagi2 sebelum kelas aku nk cari lagi hp tu
x kira la tinggal sisa pun, aku nk pg cari jugak

aku x ase org amik sebb jatuh tengah2 jalan, kete banyak lak time jatuh tu aku nk benti un x leh
so kena buat u-turn la.. aku ase mmg kena lenyek da hp tu..
sayang gler kot hp tu..
tp kn mujur bukan hp incik dear yang jatuh... if hp dye mati aku.

if x jmpe esk, nk kna pg bt sim tu semula n cari hp baru..
nk beli hp cm 2 jgk incik dear x kasi..
tgk la cm ne esk tkt aku terbeli je hp mcm tu  jgk
aku nie kdng tu bkn mkn saman sgt kn..

maka sudah dua hp sony ku arwah
k800i sudah dua tahun arwah kini w880i lak pergi meninggal kn aku
nmpk sgt suh aku pki sony laen lak...


p/s : beef bege, medium fries, two apple pai and small ice lemon tea.. bwk balik bg dorg mkn...

No comments: