Saturday, May 7

a day

pagi ikut ibu pg maulud kat uma kawan dye
buat cukur jambul untuk anak org tu la an
1st baca yasin pas 2 buat tahlil ckit pas 2 baru selawat
ble pegi team dorg selawat nie x se 'best' team tokwan wat maulud n marhaban
ble ikot tokwan, merdu je dgr dorg baca yasin
bukan nak kte group kawan2 ibu tu x merdu tp bunyi nye cam x sedap mne la
pas da siap budak tu keliling org selawat tuh kami nie jemput la makan
aku un tnye la nme baby tu perghhhh mmg pnjang gler nme budak tu

""NOOR MIRZA MARSHANDA DANIELLA""

pnjng an... mmg mak dye terpengaruh cite sejuta cinta marshanda tu kot
pas 2 peminat daniel daniella mybe.
nnti dak tu sekolah time pekse org lain da jawab soalan no 5  dye x abes lg tulih nme..

pas g maulud tu pg kenduri lak
time kt knduri 2 ader je kwn abah tnye
ehh awok cuti ke?? smpai ble? lme cuti nye??
aku un ckp la aa'ah.. semalam balik cuti sekejap smpai 25hb je

pas tu jmpe lak kwn abh yg lain tnye soalan yg sme aku jwb la cm 2 gak
time nk amik air jmpe og lain lak
tnye soalan yg same
adess ase nak record je pas tu bg dorg dgr.. hahahaha..

malam nie nak balik ktn.. tp kt surau ader buat tahlil..
so kna la pg tahlil dlu an.. makcik nor nak buat tahlil untuk arwah mak dye
so abah un buat la skali untuk arwah tok maghrib tu aku ngan angah g surau jalan kaki je.. bukan jauh un smpai surau orang da start baca yasin da.
aku sambung je la..

dkt kul 10 gak la gerak ke ktn
cm bese la aku yg drive an abah tdo jela dlm kete tu
da tu berdengkur lak tu bak kte ibu bawak kete da mcm bawak helikopter dah
smpai ktn, aku drop ibu ngan abah kt uma
pas tu trus kuar jmpe incik dear jap.. da kt kul 12 lebih kot mse tu
adeq iman lak tdo dlm kte, aku un bawak jela
mmg incik dear mcm x puas aty la.
tp aku wat bodo je..
aku amik dye kt 7E pg lepak2 jela
dok lepak2 angah dok call nak baju dye dlm kete mmg aku nie stok kena mrh je ngn angah tuh keje nk berangin je ngan ku nie..
balik2, aku sengih mcm kerang busuk pas tu tdoo.. heheheh..

No comments: