Thursday, May 12

date nye pasal aku kna tinggal

assalamualaikum
x jawab dose
jawab sayang
buat muka versi maria elena eh. ha3

ha nk cite nie aku kna tinggal kowt
seday je ase
smpai aty incik abah tinggal aku
aku la selok ngan nk meet incik dear an
xde la lewat sgt un
dlm kul 10 lebih cam 2 kot aku kuar
bukan x nk meet siang2 ari tp incik dear keje la
pas kul 9 baru la leh dating.. *errr dating ke? anggap jela date ek
x kn kul 12 da nk balik ye dak
aku da tnye puan ibu, puan ibu ckp okey je
nnti balik tmerloh aku gak yg drive

duk lepak2 berkasih syg ngn incik dear, sister angah dok call suh balik
aku ckp la lex lu, besenye incik abah tunggu jewp aku
da kul 1 lebih baru aku balik
smpai uma incik abah da xde.. ase cm nk kuar balik je
geram gak kot.. 1st time kna tinggal..

tp aku x kesah un nnti incik abah gak kna amik aku
ahakz.. http://www.emocutez.com bia pdn muke spe suh tinggal aku an
bagus gak incik abah tinggal, leh kuar lagi esk an..
ader je hikmah nye kn..kn..kn..

http://www.emocutez.com

No comments: