Saturday, April 16

hana adzra

today balik uma unty sha..
location : TAMAN EXORA, BBST

rindu kat si hana adzra tu.. budak yang sangat bijak..
baru dua tahun lebih umo nye..
cakap pun da petah tp ade pelat ckit..
hujan dye sebut huchan..
terbang sye teban.
lucu dye..
aku smapi je, sye cakap

"kakak, ana da kemas uma da" [uma dye la.. kemas ape selerak je aku tgk]
pic uma hana akan di upload later ea..
ari nie saje je aku cari pasal ngn dye.. nak buat dye nngis..
hehehehe.. last last dua dua kna marah ngan mama sbb bising.. tp buat tak tau je.. hahahaha..


ha hana adzra nie walaupun baru 2 thn +++ tp da ade laptop sendiri tau..
bukan laptop yang tekan tekan kuar lagu tu.. laptop betol la..
tp laptop mama dye zaman skola dlu la kot.. hahaha..
mama beli laptop baru yang lame bg kat hana la..

ape budak kecik tu buat ngan laptop 2??
ha budak budak skng nie da advance da tau..
dye tak la pndai nk surfing internet nie..
dye tgk movie la..
babah masuh kan movie dalam laptop tu..
sebab tv tokwan da conquer.. mane boleh tukar tukar channel, tak pasal pasal gado ngan tokwan t..
hahahaha

td kul 11 pun tak tdo lagi.. dok tgk cte..
aku pun dok join la.. hihihi..tgk cte ape tau.. cite neh   >>>>>>>
hehehe. best auu cite nie.. ha nie la laptop si hana...
sume cite cartoon je dalam laptop nie..


betapa khusyuk nye adeq ku nie tgk boboi boy.. aku pun join jgak la..

mata hana silau flash hp.. 
sampai episode 4 da aku tgk ngan hana nie.. nnti ade episode baru, babah akan download lagi.. huhuhu.
sebelum aku menjoin adeq tgk boboi boy, aku konon-konon nye study HR..
yela nak final da kn.. dye lak dok kaco - kaco aku.. macam macam tanye..

H : kakak nye nie?? [merujuk pd pen-pen kepunyaan aku  
A : ye kakak punye.
H : nie kakak nye la??

A : yee hana. [grrr x fokus aku nak stdy.]
**aku pun bagi dye pen ngan kertas suh conteng x bagi kaco aku
tp semacam je dye kaco gak aku.. adess.. aku pun suh dye naik atas.. dye x nak gakk.. dok pk2.a hana nie jeles ngan aku. if aku cakap nak sayang mama..
 
A : hana, kakak pg sayang mama ea.. 
H : ta payah la.. 
A : boleh la.. 
H : ta payah la.. duduk cni je 
A : aik pndai ea.. suh aku duk bawah je.. kakak nak pg sayang mama la.. bye 
H : smbil tarik aku.. ta payaaahhhhhh.. 
A : Byee.. 
H : tarik aku lagi.. ta payah duduk cni je.. lukis kt cni.. 
A : dgr dye cakap cm tu, tak thn nak gelak aku.. pandai sgt cakap..
hana jum naik atas.. tengok cite.. aku dokong dye naik ats


tu yang trus join dye layan boboi boy tu..
sangat bijak la adeq ku sorg nie...

1 comment:

Amirah said...

hye2.. da follow.. follow la balek.. hee :D