Wednesday, December 5

Menanti waktu..

Sudah lama tidak ada new entry. Sangat malas untuk update.. bersawang? Perkataan selalu digunakan blogger.. skng dh install blogger kt hp mungkin akan kerap update disini..

Agak bizi dengan kelas.. alasan student walaupun sebenarnye tidak la bz mne pun.. kelas.. assignment..presentation.. perkara biasa bg seorang student..

Sudah berisi ke? Soalan yang kerap aku terima setiap kali berjumpa rakan2 sekampus, rakan2 sekolah, rakan2 fardu ain, makcik2 setaman.. sedara mara dan siapa saja yg mengenali aku dan tahu aku sudah bergelar PUAN.. sekarang aku faham perasaan seorang PUAN.. xperlu di gosok2 perut aku.. x perlu ditanya setiap kali berjumpa..
Sekiranya rezeki itu ada sudah pasti aku kabar kan..
Akan aku update di semua laman sesawang kepunyaan aku...
Bukan merancang tp bersabar... aku masih belajar.. keadaan tidak mengizikn and rezeki belum ada. Bukankah ALLAH sudah mengaturkan yg terbaik untuk hamba2 nya??
Berdoa la untuk aku kalian semua..

#aku fail tiap kali nk pk tajuk entry...

No comments: