Friday, September 30

JEjak KasiH

second day duduk rumah ngan tokwan je. breakfast kul 10 aku masak bidun goreng lg.. heee.. masak bihun goreng je sebab baru pandai masak tu buat masa nie.. akan aku improve kan untuk belajar masak yang lain pulak.. ape tak caye aku masak. naa nah bukti.. jeng..jeng...

aku masak tau..
yess sedia dihidang..
tokwan cakap semakin sedap..


yeahh aku duk uma je tanpa keluar uma melainkan pg sidai kain dan juga buang sampah. bukan anak dara pemalas atau tak mahu bersosial, tapi di sebabkan mama dan babah sudah memasang unifi dirumah maka aku amik inisiatif untuk bersosial di laman sosial facebook sahaja sambil membuka tab blogger dan berwebcam jejak kasih bersama rakan seperjuangan dulu-dulu. sumpah happy gler wc ngan ko.. ko suke kan sakit kan aty aku nie...

f : kema asal ko semakin gemok? mesti ko buncit kn, pas tu mesti x muat da pkai suar saiz 29 yang aku nk pinjam tu...

aku dgn tatatertib sebagai seorang perempun yang sopan menjawab : gamp*** ko .. mulut cam puaka.. aku senang hati sebab tu semakin gemok, yang ko tu cam tengkorak hidup dah aku tgk asal.. putus cinta?? mmg patut pun muka dh macam penjahat..

tp hakikat nye muka dye ala-ala pelakon korea..nape nak ensem je msti pelakon korea eaa.. npe tak pelakon india ke.. memang tak la kan sebab dye putih.. aku berani puji dye kt blog sbb aku tau dye buta IT dye bkn tau sal blog2 nie.. heee...

aku : weh aku ade tengok pic ko kat fb ko makan ikan keli.. sejak bile weh?? ke aweq ko pakse makan?? hahahaha...

f : aku belajo makan ikan keli sebab tu fav ko kan.. dari dulu aku nak ngorat ko, ko tak layan. celaka ko nie, now ko dah gemok tak nak aku... weekkkk..

aku cume balas 4 patah perkataan yang merupakan binatang berakhir ngan huruf i... geram btol aku.. nie yang aku malaz nak webcam buat jejak kasih nie. abes sume nak komen pasal muke aku.. tau la muka aku da takde jerawat cam dulu-dulu.. haaa.. sampai lesung pipit aku wape inci pun nk ukur...yang tu aku bangga cikit... hahaha...
yaa rindu membe2 yang lain laa....

pssttt :  balik nie nak cari seluar lame, nk buat insipirasi nk kurus.. heee.. [mimpi je la]. hakhakhak..

incin dear : sy da belajar masak cikit2 tau.. heee... so x tapayah nk update status fb sgt la suh pumpuan wajib masak!!!!!

No comments: