Sunday, May 1

second day at melaka

xde wat ape sgt. juz duk bilik je..
mama ader kelas... ingt nk pegi swimming after breakfst..
lme lak brkfst ari nie, dari kul 8,30 smpai kul 10..
melayan si hana mkn..
dan aku pun semesti nye makan jugak an..
huhuhuh..

pas makan pegi la melawat swimming pool nye
ramai lak manusia2 kat swimming pool tuh.. x jadi la nak mandi
da petang baru pegi.. bawak hana la semestinye kn..
hana pun da petang tu sebok amik swimming suit dye..
suh aku pakai kn.. nk pegi swimming kn..
aku semestinye bawak aku nye..
huhuhu..

sampi terus je hana nak turun main ari, mujur da petang x ramai sangat org..
nak pegi mandi sorang je, cam berani je..
pas tu dye suh aku tunggu kat atas je..


hana dok swimming kt pool kanak kanak, aku x kan nak swimming kat pool kanak kanak jugak ye dak
aku mesti la pg pool sebelah.. hana, aku suh nana tolong tengok kan.. hehehehe..
bukan pe dah lme kot tak pg swimming..da penat, baru aku g kat hana.. join mandi kt pool kanak2 tuh..

nak jugak pakai google..
aku pun pakai kan la..
pastu duk menyelam dalam air..
comel je aku tgk.

da penat mandi manda.. aku ajak hana nie naik bilik
badan da terketar ketar sejuk, tp bile aku tanye sejuk tak
kepala geleng cakap tak..
suke aku tnye byk bnyk kali..
pas 2 hana bengang
dye jerit.. "tak la kakak"
aku pun gelak jela.. n ckp oke2..
puas gak la nak ajak dye naik kn..
bile ckap mama da tunggu kat atas baru la nak naik..

mlm tuh after makan
mama ajak pegi cowboy town
tp da lmbat x dpt tgk animal show
dpt tgk red indian show jew..
huhuhu..

cowboy town nye xde la best sgt.. oke2 je..
red indian show pun kejap je..
dapt tgk un bunga api jew..
tu un dari luar je..


No comments: