Tuesday, May 24

back to bangi + result yang memuaskan

ari yg sgt2 memenatkan.. awl pagi abah da kejut ajak g temeloh
klo ikut kan mata and hati yang sedang mamai untuk tido semula  memang malaz gle la nk ikot tp bila abah cakap nak amik duit aku pun bangun la tp masih berpura-pura malaz sedangkan dah tau yang duit tu akan ke akaun aku..gle mata duitan.. hahahaha bia la sape lagi nak abes kan duit abah kalo bukan anak nye.. ye dak.

so aku balik ke bangi menaiki bas je la.. bas fav aku metrobus.. aku un x tau npe bus tu yang aku sokmo naik.. maybe sbb dye warne merah kot.. pdhl aku x de la mnat wane merah un.. aku sndiri pun pelik.. nk kte selesa tu x de la sgt.. bese jew.. cm sokmo2 ble naik bas jew tdo, bile msuk je kl aku pun sedo.. cm da set awal2 da..teror an...

smpai pekeliling aku un trus la ke stesen lrt, naek lrt la ke BTS nnti baru naik komuter lak..naik lrt xde r rmai sgt manusia nye tp kt BTS nk naik komuter bapok ramai gler org aku nie dok pk la npe ramai ngat mnusia upenyer time orang balik keje, ish 2 la lain kali jgn naik komuter time org balik keje eh.. 2 kali aku biar kan tren yang padat tu berlalu..  tak muat aku nk masuk memang padat gler cam sadin dah aku nengok..

aku dok la tunggu tren seterusnye dgn perot yang lapo x makan dari pagi and  time tu da kat mgrib, bayangkan la perot kosong pas tu dgn penat nye plus berpeluh2 lagi plus period pain lagik, mmg mood x wape stabil la time tu, mcm2 perasaan bercampur aduk.. cam nk pengsan pun ader.. duk tunggu tren aku  call la incik dear, hope dpt la ilang penat plus lapo tu ckit tp 2 kali call baru jawab.. x sempat aku nk bagi salam lagi tetibe dye jawab dgn nada yang tinggi 'orang kt pasar malam nie' perghhh terasa gler, sentap sekejap..mmg seday gler la time tu.. incik dear, sy terasa sgt dgn kmoo.. menitis gak la air mata.. nmpk sgt x care pasal aku.. mujur la kt public x de la aku nk melalak.. nasib baik angah lak call, mengubah mood aku..

kul wape tah baru smpai bangi, kira amik kt ktm ukm tu.. smpai uma terus pengsan.mmg penat gile la.. tdo smpai tak sedo pape dah.. kt kul 11 kot baru bgn lak.. kira ckp ader la incik dear call, berpura-pura iso kt aku kot..tah la.. tp yang psti mmg aku terasa..

pas kul 12 lak ader berita mengata result dah leh tgk.. YA ALLAH mmg tetibe time tu berdebo x yah cakap la.. ase cam nk kena asma semula ye jugak , sesak nafas sekejap.. tp alhamdulillah semua pas.. cume pointer tidak memuaskan.. seday je tgk pointer.. tp x pela asal kan semua lepas... bersyukur sgt dah.. hope sem last nie nnti aku dpt la belajar dgn bersungguh nye..

No comments: