Saturday, April 23

siti nazura armiah... 21'

today kami celebrate bufday zura at tasik cempaka
actually bufday dye smlm, 22 APRIL. tp disebb kan x sempat nak celebrate
b'coz of stdy untk paper OM today.. aku ngan ain beli kek semlm n menempatkannye, di dlm peti ais uma aku la kn.. konon nye nak buat semlm la pas stdy tu
tapi ain bagi cadangan, buat pas paper OM..
time nak mkn tgh ari tu...
kite pg la berkelah kat tasik cempaka
pas tu time tu la kite celebrate..
aku pun terima cadangan ain tu..
pas paper OM.


aku n kak mas dan juga ain buat la seperti yang dirancang
beli makan kat AZURA dulu.. aku ngan kak mas gerak dulu dari dorg
aku pun da beli makan , pas tu pegi la cari port lepak kat tasik cempaka tu
gler tengah hari celebrate bufday an..
da r dgn cuaca yang agak panas tp berangin-angin
xleh nak png lilin sebab angin, x sempat zura nak tiup da padam..
hahahaha..

ok2 dah.. tgk picture lak..














































lepak-ing after kekenyangan










we all sume berbaju kurung....









:: ditasik cempaka x de tempat nak basuh tangan.. jamban awam punyela cantik, besar gedabak tp tutup..
bongok je... x pasal pasal kna basuh tangan guna air limau ais..
mujur la kak mas ader dettol hand sanitizer...
selamat dari bakteria dan kuman...

No comments: