Friday, March 18

sumpah x suke

aku nk cte sal ex-ouz mate aku, bukan mengata  cume luahan perasaan..
dye dtg melawat kami kt uma sewa nie
melawat ke??? act ader hal ckit la... hal ape x perlu la aku cte an
relationship aku ngn dak nie okey je,(pada mula aku kenal ngan dye sehingga ari ini!!)
aku nme kn dye F la okey
actually F nie la yg start ajak aku masuk uma sewa nie, aku x kn lupe kan jasa ko   F
tp kadang-kadang ko buat aku menyampah gler-gler kat ko..
okey masa aku kuar dari bilik adeq-adeq kesayangan tu, aku nampak ko, aku kan terlebih peramah and cam biasa mulut aku yang tak reti-reti nak jaga perasaan orang nie tegor ko dgn ramahnye, tp seperti sedia maklum ko da biasa kan..bukan pe sumtime my mouth work faster than my mind..harap maklum.. kadang-kadang mulut aku nie ikut sesedap rase nak cakap an.. so if aku cakap serius pun korg ingat aku memain an.. huh!! yeeerrrr cik qema just bergurau.. eh aku mememang maksudkan nye okey!!!
okey berbalik kepada  F, aku okey je ngan ko kan to aku da start menyampah ble ko mengata roommate aku, dah ko tak suke kat roommate aku, lantak ko la kan, jangan la nak ajak-ajak aku mengata dye lak, dye roommate aku kot.. agak-agak la.. ko tak terpikir ke kalau nanti aku bagi tau dye.. bangang gak ko an..kalau ko memang tak suke roommate aku tu ko tak yah la nak buat-buat baik.. nie tak depan buat-buat baik pas tu dye tdo ko ajak aku mengata sal dye.. memang tak la kn aku nk layan..aku nie pun bukan tak mengumpat orang, aku pn selalu ader gak mengumpat  tp ko 2 tak agak-agak and tak reti nak berenti.. rimas aku.. ko jangan pikir orang yang baik ngan ko, ko leh buat sesuka aty ko je.. kiteorang dah bagi ko alas nak tido, ko tido jela kat ruang tamu tu, da menumpang uma orang bt la cara menumpang.. sebelum nie pn mse ko duk uma nie ko memang suke tdo kat situ kn, nie tetibe takot lak, tak ke pelik aku dengar..  aku da bagi hint da suh ko tdo kat luar, ko memang jenis tak paham bahase , ko menyempit gak kat aku nye tilam pas tu ko tdo tangan keatas, kalo wangi x pe mujur aku tak bau tp roommate aku la yang dapat bau nye.. hahahaha. cian ayu..sumpah aku da start menyampah kat ko  F.. ko nie lg satu memang tak reti nk hormat privacy orang kan. boleh lak ko buka drawer aku sesuke aty pas tu tak mntak izin and yang best nye depan mata aku lak tu.. buat bilik tu macam bilik ko.. sepah kan barang aku sesuka aty je.. kepala hotak ko.
aku memang tak leh bla ngan ko F
esok nye kiteorg (nana,nad,ayu n aku) plan masing-masing tdo awal pas tu tutup lampu and pintu bilik sebelum ko balik..
yang best nye aku ngan ayu lepak-lepak dalam bilik sambil tengok video matluhtfi ngan maria elena, da r ngah gelak-gelak time tu, tetibe aku dengar seperti cik F balik.. aku dan ayu saling berpandangan.. dye da blik.. eeeeerrrrrr... tgk jam da kul 1 lebih..
ayu pun cakap tdo-tdo qma.. ayu dengan pantas nye tdo, aku nie tak sempat nk tutup lappy konon-konon buat tertdo time ngah on9..agak lawak gak time tu .mujur sempat pikir nk sumbat mp3 kt telinga coz aku tau confirm dye kejut nnti.. memang betol pn.. masing-masing buat keras je.. cian kt ko an...hahahaha. samapi la aku terlena, kul 3 lbih br sedar, coz  ader org call, pas aku jawab call tetibe dye masuk bilik aku, aku ingat dye da tdo upenyer dye sibok la bale ke hamster nana ngan nad tu..aku buat konon-konon aku mamai n sambung tdo balik..hahaha..lantak ko la perempuan.. aku tak kan bagi ko nak menyempit kat aku lg.. pagi aku bangun dye da lepak dalam bilik nana, selamat da bilik aku.. hahahaha.. pas tu masuk bilik aku and baring kt tilam aku yang aku da kemas elok-elok, ha kan tak pasal pasal pagi-pagi da kena sound ngan aku.. kahkahkahkah... sian,,,sian,,,. hope ko sedar aku menyampah kat ko!! ari nie kelas HR smpai kul 9.30 je pas tu blh balik tp aku, and the geng lepak kat mufah tu smpai kul 1.30 kot.. bapak lame gler mengumpat..
hahahaha.
balik-balik ko buat aku angin lak, da la tdo kat tempat aku pas tu buat selerak .. ko campak je bear ngan bantal bunga aku... aku pantang betol la, lagi-lagi ble aku da start menyampah nie... memang nasib ko nak kena marah ngan aku kn ari nie.. maaf ye F terlalu direct aku sound ko tu..  first time ko kena sound ngan aku cam tu skali.. sakit telinga kan.. tp aku memang geram gler..cikit pun aku tak rasa bersalah sound ko..
tp an mujur la ari nie aku balik uma unty.. kalo tak memang ko akan terasa banyak la ngan aku... aku memang da tak leh nak tegur ko.. lantak ko r.. ko kna ingat nie ek. sekali ko benci orang akan ader 10 yang benci ko tau.. what goes around comes around.. aku nie x de la benci ko cme aku menyampah ngan cara ko.. ko benci roommate aku, satu uma menyampah kat ko..

tak suke orang selongkar aku nye barang, tanpa izin aku.. buka almari aku tetibe.. pas tu buat konon-konon puji. pelok bear aku sesuka aty.. amik bantal aku tak bagi tau..!!!! http://www.cute-smiley.com

No comments: