Friday, March 11

kejam @ heartless

weeee... da smpai uma.. thank ibu amik kakak dgn cepat ari nie..grrrrrr selalu2 nye kurang lebih dr 1 jam menunggu.. abes sume pakcik-pakcik teksi interview qma.. ari nie rekod la ibu amik kurang dari setengah jam. cam biase pas amik qma mesti la pegi makan dulu.. sbb sure ibu tak masak.. ibu saya kurang rajin untuk masak sbb nanti takde sape nak makan, pas tu buang je nanti... qma da balik baru la rajin masak..  esok nk request makan ape ea.. ade cadangan??
okey berbalik pada tajuk entry kali nie.. ape yg kejam ea?? qma berblog walking tadi then jumpe blog nie yajri.. siapakah dye, tah qma tak kenal pun.. tetibe ase nk jawab tag yang dye curi dari zurina.. dye pn qma x knl..hihi.. so qma curi dari yajri lak..same-same pencuri.. tp curi tag je okey.. ok mari menjawab..
                                
                                                   ******************************
tag ini haruslah dijawab dengan ayat yang sekejam yang boleh.



Ready? GO!


*KALAU SEORANG INSAN YANG MENJIJIKKAN BERKATA*
1) Aku cute.
Jawapan : eh..eh..comot nye kucing tu??? 
*tunjuk ke arah tong sampah*

2) Aku lah insan yang paling hensem/cun
Jawapan : Cun ke??? hidung macam biskut kena rendam.. huh!!

3) See, semua orang suka aku sebab aku kaya & femes
Jawapan : memang la.. sebab ko bodoh!! senang di pergunakan, kaya ngan duit mak bapak..

4) Aku tak macam kau. Aku boleh buat semua bende. Sukan & akademik semua aku boleh buat.
Jawapan : pegi shopping sambil naked?? gler hebat.. 
*senyum sinis n tepuk tangan*

5) Kau tak kenal aku? Aku artis dari Brunei. Aku ada album.
Jawapan : sory aku TAK beli album cetak rompak..




*KALAU ADE SEORANG MANUSIA HOT YANG MENJIJIKKAN BERKATA*

1) I know you like me.
Jawapan : like ko?? buang mase je.. pelihara chameleons lagi bagus.

2) Ape pandang-pandang? Aku tak berminat la dengan kau.
Jawapan : creative kan orang yang buat advertisment belakang ko tu??

3) Sorry, awak ni baik. cuma,,, not my type.
Jawapan : U r not my type as well..

4) Jangan mimpi lah nak berkawan dengan aku, MELAINKAN kau ni kaye.
Jawapan : ade ke orang nk kawan ngan ko??

5) Aku cantik/hensem. Aku boleh buat orang benci kat kau.
Jawapan : ade aku kesah??? eh! bukan ke sekarang nie dah ramai benci kt ko??




*KALAU SEORANG MANUSIA HODOH YANG MENJIJIKKAN BERKATA*

1) Aku rase kau dengan aku ni boleh jadi pasangan yang baik.
Jawapan : Semestinye, tu pun kalau aku hilang ingatan and gile

2) Nak nombor telefon boleh? pleassseeee....
Jawapan : sy pakai public phone je..

3) Hai, jom keluar malam ni.
Jawapan : ZZZZzzzzzzzz.  *berdengkur

4) Ape yang awak suke tentang saya?
Jawapan : awk ade adeq yg ensem dan tinggi

5) Saya nak awak cakap yang saya ni hensem/lawa dan awak sukakan saya
Jawapan : saya tak suke menipu



*KALAU MUSUH ANDA BERKATA*

1) Hi Bitch!
Jawapan : Ehh, panggil diri sendiri?

2) You smell like shit.
Jawapan : bukan ko kentut ke td??*Sambil jeling2 *

3) Ape punye makhluk hodoh la kau ni.
Jawapan : Tak sehodoh ko *jeling2 lagik!*

4) Aku nak kalahkan kau.
Jawapan : silakan. usaha tangga kejayaan. * sambil senyum sinis *




*KALAU EX ANDA YANG MENJIJIKKAN BERKATA*

1) I still love you
Jawapan : i still love myself to

2) I know you still love me
Jawapan : i olwez love myself,, forever..

3) Please, come back to me....
Jawapan : eh ader lagu baru ke??

4) Please call me
Jawapan : no yang ada hubungi telah tiada dalam perkhidmatan di malaysia

5) Sumpah break-up dengan u sangat-sangat melukakan i.
Jawapan : iyee... akhirnya aku berjaya..

tak de la kejam sgt kan? Well, kalau korang rasa korang kejam, cube, try, test  ye.huhuhuhu

No comments: