Thursday, March 31

HR & OM

**********************
memang penat gler hari nie.. ader dua test kot. HR & OM..
test OM kul 2 smapi 4 pas tu test HR lak kul 4 smapi 5.30
kalo nak diikotkan test HR tu ari esok petang, aku nie nak amik awal sebab nak uruskan MARA tu la
lagi pun esok Malam nak g TERENGGANU lak.. huh memang terbaik la.. pagi g melaka pas tu malam g terengganu lak. huhuhu,..
abes je aku jawab OM td trus aku g kelas blok A nak amik test HR lak.. huh.. sumpah  susah gler test OM.. tp tadi aku da wat dgn bersungguh dan juga yakin
harap aku boleh pas la...
soalan macam ape je..
pape pun second test untk HR & OM da lepas.. tinggal INVEST, OB & ECOMAL je lg...
da dekat nak final da pun. nak study untk final lagi.. tah la..
harap harap aku tak de sangkut la sem nie.
aku dah la berat cikit if subjet subject yang kena hafal ngn mengoreng nie.. aku bukan reti ngat..
ape pun hope aku berjaya lah..


No comments: