Sunday, March 13

home sweet home

pagi lagi dah dengar suara abah panggil suh bangun
bagi la chan akak tido lame ckit abah oii

abah : kakak oh kakak bangun la kejap
          selepas tiada jawapan dari aku.* saje x nak menyahut.. malas
abah panggil lagi.."nurul bangun la kejap. abah nak mintak tolong nie"
aku dengar tapi saje malas.
pas dengar nk mintak tolong, aku pun menyahut la : ye abah, jap.
aku bangun, kuar bilik cari abah
aku      : nak mintak tolong ape abah??
abah    : nie ha henset abah hilang semalam kat pekan,
             tolong sebut kan no tepon nie abah nak salin kat dalam buku
aku      : ala abah nie ingat nk mintak tolong ape, abah tengok la sendiri..ngantuk la
             ibu mane bah??suh la ibu tengok
abah    : abah da cari tepon abah tu, tapi biasa la tak jumpe name pun dah hilang.
             kalau jumpe lah, abah nk cakap cam nie je.
             pakcik nak simcard ngan no dalam henset tu je nak henset tu amik la.
             ha ni duit RM10 pegi beli sim baru..
aku     :  kah.kah,,kah.. ngek je abah nie..
abah   :  isnin la pegi beli henset baru, terus pegi celcom.
            *pengguna setia celcom sejak 20 tahun lalu*..
             ari nie tutup lak.
             kakak balik bangi bile??
aku     :  tengah ari ckit karang.. abah bg duit eh.. hihihihi
abah    : ha yela.. ibu anto ke?? karang sebelum balik mintak la..

selepas beberapa saat, aku pn meninggal kan abah bersama ibu.. hihhihi
da tak boleh nak tido balik, aku pn online la..
pas tu jumpe la faceblog tu.. and aku pun berdaftar la.
yeehhh da jadi member faceblog da.
ala follow je la bukan susah pun kan..

malas nye nak balik bangi nk ngadap assigment yg banyak tu..
tu la lain kali jangan bertangguh buat keje
padan muka cik qema

No comments: