Friday, May 28

putrajaya.pasir panjang port dickson.. masjid tanah melaka...



title entri mcm pg holiday jek an.. huhu
actually pegi sebab nk settle an pasal MARA tu r..
perghh kul 5 pg da gerak da dari putrajaya...
abah aku yg drive.. da r abah aku cpt mgntok bler drive..
aku nie hajat dihati nk tdo r..
tp abh nie sibok2 tnyer jln.. pdhl dye thu.
adoi saje x bg aku tdo. dengki2..
smpai pasir pnjang dkt kul 7 lbh gak br sngh2 msjid... abah n ibu p solat subuh..
lewat solat laa.. aku?? hehehehe bese laa gegurl kan..
pas tu mkn kt kdai mamak.. arggghhh nescafe x sedap.. sumpah tak sedap..
da kul 8 lbh baru pegi kolej..
rindu gak kt kolej neh,...
masuk-masuk pagar dah memgimbau kenangan kat kolej neh.. huhuuh..

pic di kolej uniti..
sblh 2 pntai.. kolej uniti je kot ader pantai kt kolej.. hahahh



time dok tunggu puan syikin untk dapatkan surat pengesahan berhenti..
huhu.. senang je nk dpt.. sementara nk tunggu tu kena la pegi masjid tanah melaka
untk dapatkan bank statement dari tahun 2008 smpai mei 2010
huh boleh dpt ke??
dah pegi sane tak leh lak dapat.. leh dapat yang latest je.. hampeh tol..
kena tunggu 1 bulan baru dpt.. bongok btol..
lambat r settle MARA aku tu.. cm hampeh je... bongok tol...
amik la yg latest pn.. janji ader.. yg lepas tu kena r buat surat,,
on the spot aku kuar an laptop n bt surat.. then cari cc trus print..
huhuuh...
da siap 2 kena lar blik ke Psir pnjng semula.. huh mmg penat..

No comments: