Monday, May 24

baby sister


menjaga hana azdra yg cute..
dak kecik spt yg di bawah..


comel an dak nie, walaupn rambut x wape ader.. hahah
(pic nie aku ambil tnpa kebenaran di fb mama die iaitu merangkap unty aku.. heheh)
(aku da snp2 pic die pas 2 hana sorokan aku nyer kad reader. so cm ner aku nk msk kn pic die..)
nnti r if aku msk kan pic2 comel dye.. heheheh..

hana yg x bnyk bunyi nie amat senang aku nk jage nye..
hana bgn kul 10 ari nie..
sprti aku jua.
hahahhaaha.
bese lar if da dok ngan aku mmg bgn lwt r dak kecik nie..
hehhehe
dye bgn aku bg dye minum susu..
pas 2 main2 ngan aku
aku kn pndai melayan budah kecik..
biase lar sudah menjdi kebiasaan apabila menjadi kakak kepada 5 org adk yang agak nakal spt kakak nye jua..
agaggaagga...

lps zohor dak kecik nie tdo lg bgn2 da lps asar..
sblm tdo aku da bg die mkn.. bgn tdo aku bg dye mkn lg..
hehehhehe
mmy knyg je r dak2 kecik if aku jga..
agaggagaga
pas dye bgn 2 bku bwk fie kuar jejln2..
kt luar uma je..
aku pn dgn ramah nyer dok lar borak2 ngan jiran2 yg ader di taman exora nie..

da pnt2 main aku dan hana blik ke rumah..
blik2 nk mndi kn dak kecik nie air lak x de
adoi yai.. tp air kt singki ader je..
kt toilet ats n bawah x der air lak..

aku pn dengan bijak pndainyer
mndikan hana azdra di dlm singki.. hahaha..
pandai x aku..

mlm 2 pn aku nie ha mndi ari sebaldi jer..
coz da mls nk tadah air kt singki..
huhuhu..
apabila unty br tau yg tangki 2 rosak..
that y air x naik ke tangki..
dan sebb itu jgak lak sume blik air x de air..
huhhu..
maka esk terpkse lar kami ke uma pkcik ku di putraya lak..

sblm 2 nie ade lg pic
scroll down
..
..
..
..
..
..
..


pic hana lg..
heheh comy an..
(ambil di fb mama nyer..)
heheh...



p/s : sehitam-hitam kulit manggis isi nye tetep putih,, hahahah

No comments: